develop #2
Loading…
Reference in New Issue
Block a user
No description provided.
Delete Branch "develop"
Deleting a branch is permanent. Although the deleted branch may continue to exist for a short time before it actually gets removed, it CANNOT be undone in most cases. Continue?
@ -18,2 +14,4 @@
self.player1 = Player("X", "Player 1")
self.player2 = Player("O", "Player 2")
def run(self):
Ten cały blok kodu możnaby sprowadzić do:
@ -22,3 +31,3 @@
def __init__(self):
self.state = list(" "*9)
self.empty_fields = [0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8]
To możemy zastąpić generacją listy.
@ -30,9 +39,26 @@ class Board:
def make_move(self, token, field):
if self.state[field] == " ":
self.state[field] = token
self.empty_fields.remove(field)
Good.
@ -33,3 +43,4 @@
else:
print("This field's taken.")
def is_win(self, token, name):
Poczytaj o enumie.
Plasznę możemy reprezentować jako listę intów: 0, -1 oraz +1.
Pomyśl w jaki sposób może to ułatwić znajdywanie wygranej (modulo is your friend).
@ -36,0 +55,4 @@
print(name + " has won.")
return True
if len(self.empty_fields) == 0:
print("It's a draw.")
Board sam z siebie nie powinien nam niczego printować, póki go o to nie poprosimy. Myślę, że informację o wygranym można przecieść do Tic-Tac-Toe.
@ -36,1 +59,4 @@
return True
return False
def get_state():
No napisz to!
@ -51,2 +73,2 @@
if field == " ":
return
def choose_random_field(self, empty_fields):
return random.choice(empty_fields)
Jeden tab za dużo?
@ -57,1 +79,4 @@
for opt, arg in opts:
if opt in ("-n", "--numberofrounds"):
number_of_rounds = arg
Jeśli nie podam żadnego argumentu, to powinien mi się wyświetlić help (lub gra powinna ruszyć raz).