develop #2

Merged
swarga merged 10 commits from develop into master 2020-12-25 04:59:51 +01:00
Showing only changes of commit 71d34178f0 - Show all commits

24
main.py
View File

@ -17,6 +17,16 @@ class TicTacToe:
""" """
Review

Ten cały blok kodu możnaby sprowadzić do:

  1. Gracz wykonuje ruch.
  2. Sprawdzamy, czy mamy wygranego (remis).
  3. Zmieniamy gracza.
  4. Wracamy do 1.
Ten cały blok kodu możnaby sprowadzić do: 1. Gracz wykonuje ruch. 2. Sprawdzamy, czy mamy wygranego (remis). 3. Zmieniamy gracza. 4. Wracamy do 1.
def run(self): def run(self):
player1 = Player("X")
player2 = Player("O")
board = Board()
for x in range(1,10):
board.make_move(player1.token, player1.make_random_move(board.state))
board.print()
board.make_move(player2.token, player2.make_random_move(board.state))
board.print()
class Board: class Board:
def __init__(self): def __init__(self):
@ -42,24 +52,20 @@ class Board:
class Player: class Player:
def __init__(self, token): def __init__(self, token):
self.token = token self.token = token
def make_random_move(self, state): def make_random_move(self, state):

Board sam z siebie nie powinien nam niczego printować, póki go o to nie poprosimy. Myślę, że informację o wygranym można przecieść do Tic-Tac-Toe.

Board sam z siebie nie powinien nam niczego printować, póki go o to nie poprosimy. Myślę, że informację o wygranym można przecieść do Tic-Tac-Toe.
emptyField = True emptyField = True
while emptyField: while emptyField:
field = state[randint(0,8)] randomField = randint(0,8)
field = state[randomField]

No napisz to!

No napisz to!
if field == " ": if field == " ":
return return randomField
player1 = Player("X")
player2 = Player("O")
game = TicTacToe() game = TicTacToe()
game.run() game.run()
for x in range(1,10):
player.make_random_move(game.state)
game.print()
player1.make_random_move(game.state)
game.print()